Навчальні програми 2016-2017 н.р.




  • Скачати Навчальна програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти). Для класів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)»
  • Скачати Навчальна програма для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти) их закладів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти). Для класів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)» Затверджено. Наказ Міністерсва освіти і науки України від 02.02.2016 № 73
  • Скачати Програма з інформатики для 5-9 класів для ЗОШ з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного циклу. (Лист ІІТЗО № 14.1/12-Г-265 від 05.09.2012) Програма надрукована в журналі "Комп'ютер у школі та сім'ї" №6 - 2012 року, с. 3 – 14 Для класів, які вивчали інформатику в 2-4 класах)»
  • Скачати Навчальна програма для 8-9 класів для загальноосвітні х навчальних закладів (класів) з поглибленим вивчення окремих предметів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти
  • Скачати Навчальна програма  для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів дметів (за новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти
  • Скачати Навчальна програма для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту а новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти
  • Скачати Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Академічний рівень. 
  • Скачати «Навчальна програма поглибленого вивчення інформатики для учнів 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» (Опубліковано на сайті МОН та в збірнику), яка є продовженням Навчальної програми поглибленого вивчення інформатики для учнів 8-9 класів ЗНЗ. Напрям - технологічний, профіль  інформаційно-технологічний.
  • Скачати Навчальна програма для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів. Профільний рівень.






  • Немає коментарів:

    Дописати коментар